Bibliofília

Book haul | Novetats a la prestatgeria

Hola!

Que aixequi la mà qui ha vist abril al calendari i ha començat a tremolar. Com pot passar tan ràpid el temps? I abril és, si o sí, el mes del llibre per antonomàsia, i no us preocupeu, que llibres n’hi haurà.

L’altre dia em vaig fixar que vull parlar de tantes coses que al final recomanacions en faig ben bé poques i per tant, només us puc ensenyar els llibres que més m’han agradat en aquell moment. Però n’hi ha més i no vull perdre l’ocasió de mostrar-vos-ho i qui sap, tal vegada entre tots fer una llista de desitjos ben gran!

Jaques el fatalista i el seu amo de Denis Diderot  [l’Editorial Backlist]

Fresc, divertit, irònic i al mateix temps (com tot bon llibre) profund com un pou. L’edició està molt bé, pot ser destacaria que una mica incòmoda per les dimensions. Jo que m’agrada portar-lo sempre a la bossa no m’ha semblat del millor. El llibre no es tan gruixut en altres edicions com aquí, perquè la mida de lletra és molt gran.

Processed with VSCO with hb2 preset

Sofia Petrovna de Lidia Chukóvskaia [Editorial Errata Naturae]

Aquesta novel·la l’he llegida per la mateixa assignatura que el llibre de Shalámov (si us ve de gust saber-ne més en aquesta entrada us el recomano). L’edició d’Errata Naturae està molt cuidada i personalment és una editorial que em sembla meravellosa. El llibre, no obstant, no m’ha cridat gaire l’atenció. És inevitable amb tanta lectura que algun llibre no t’acabi de convèncer. És molt interessant des del punt de vista documental però m’hi ha faltat aquella ànima que Shalàmov deixava entreveure després de cada relat.

Processed with VSCO with hb2 preset

La mort a Venècia de Thomas Mann [Editorial Navona]

En una de les entrades a la llibreria vaig descobrir i em va encantar aquesta edició. El vaig deixar a la prestatgeria. El Marc em va dir que l’havíem de llegir al segon semestre.  La resta és història. Que he de dir, és inabastable, brillant, exaltant. Sempre hi ha una mica més a saber, una mica més que vols conèixer. És tot vitalitat, una vitalitat quasi mortífera.

Processed with VSCO with hb2 preset

El coronel Chambert d’Honoré de Balzac [Editorial deBolsillo]

Ha sigut un regal pre-Sant Jordi. És la part bona de buscar-te algú que també és amant dels llibres, que a la mínima, com qui no vol la cosa, t’arriba un. El poso a la meva llista de lectures per quan hagi acabat les obligatòries de la Universitat i el treball de final de grau. Ja m’he ade feina perquè aquesta edició inclou La obra mestra desconeguda (de la que vaig parlar en aquesta entrada).

Processed with VSCO with hb2 preset

Llibreta Imborrable

Una confessió: tinc un problema amb la papereria i sense discriminacions, siguin llibretes, bolígrafs, agendes, planificadors… tot m’agrada. Aquesta marca em sembla una autèntica meravella i quan vaig trobar aquesta amb l’interior puntejat vam saber que havíem d’estar juntes.

Processed with VSCO with hb2 preset

Samarreta de It’s Written

El mes de gener us vaig presentar la marca It’s Written (ho podeu llegir aquí) i les meves amigues me la van regalar per l’aniversari. I així puc confirmar la meva teoria: mai s’és prou friki ni de Balzac ni de la literatura.

IMG_9596

Espero que us hagi agradat aquesta modalitat de post a l’estil haul. Us agradaria que fes un repàs d’aquests habitualment?


CASTELLANO

¡Hola!

Qué levante la mano quién haya visto abril en el calendario y ha empezado a temblar. ¿Cómo pasa tan rápido el tiempo? Y abril es, si o si, el mes del libro por antonomasia, y no os preocupéis, que libros habrá.

El otro día me di cuenta que quiero hablar de tantas cosas que al final recomendaciones hago muy pocas y, por lo tanto, solo os puedo enseñar los libros que más me han gustado en ese momento. Pero hay muchos más y no quiero perder la ocasión de mostrároslo y quién sabe, ¡tal vez entre todos hacemos una lista enorme de deseos!

Jacques el fatalista de Denis Diderot [Editorial Backlist]

Fresco, divertido, irónico y al mismo tiempo (como todo buen libro) profundo como un pozo. La edición está muy bien, si tuviera que destacar algo sería la incomodidad de las dimensiones. A mí que me gusta llevar el libro siempre en el bolso no me ha parecido la mejor opción. El libro no es tan grueso en otras ediciones como aquí, porque el tamaño de la letra es enorme.

Processed with VSCO with hb2 preset

Sofia Petrovna de Lidia Chukóvskaia [Editorial Errata Naturae]

Esta novela la he leído para la misma asignatura que el libro de Shalámov (si os apetece saber más sobre él, en esta entrada os lo recomiendo). La edición de Errata Naturae está muy cuidada y personalmente es una editorial que me parece maravillosa. El libro, no obstante, no me ha llamado mucho la atención. Es inevitable con tanta lectura que algún libro no termine de convencerte. Es muy interesante desde el punto de vista documental, pero me ha faltado el alma que Shalámov dejaba entrever después de cada relato.

Processed with VSCO with hb2 preset

La muerte en Venecia de Thomas Mann [Editorial Navona]

En una de mis entradas en la librería descubrí i me encantó esta edición. Lo dejé en la estantería. Marc me dijo que lo teníamos que leer en el segundo semestre. Todo lo demás es historia. Que decir de él: es inabarcable, brillante, exaltante. Siempre te queda un poco por saber, algo más que quieres conocer. Es todo vitalidad, una vitalidad casi mortífera.

Processed with VSCO with hb2 preset

El coronel Chambert de Honoré de Balzac [Editorial deBolsillo]

Ha sido un pre-Sant Jordi. La mejor parte de buscar a alguien que ame los libros tanto como yo es que a la mínima, como quien no quiere la cosa, te llega otro. Se va directo a mi lista de lecturas cuando termine las obligatorias de la Universidad y el trabajo de final de grado. Ya me he adelantado porque esta edición incluye La obra maestra desconocida (de la que hablé en esta entrada).

Processed with VSCO with hb2 preset

Libreta Imborrable

Una confesión: tengo un problema con la papelería y sin discriminaciones, sean libretas, bolígrafos, agendas, planificadores… todo me gusta. Esta marca me parece una auténtica maravilla y cuando encontré ésta con el interior de puntitos, supe que teníamos que estar juntas.

Processed with VSCO with hb2 preset

Camiseta de It’s Written

El mes de enero os presenté la marca It’s Written (lo podéis leer aquí) y mis amigas me la regalaron para mi cumpleaños. Y así puede confirmar mi teoría: nunca se es demasiado friki de Balzac ni de la literatura.

IMG_9596

Espero que os haya gustado este tipo de post al estilo haul. ¿Os gustaría que hiciera un repaso de estos habitualmente?

Anuncis

3 thoughts on “Book haul | Novetats a la prestatgeria”

  1. Marina me encantan este tipo de entradas, así voy añadiendo nuevos libros a mí interminable lista por leer. No sé porqué me esperaba eso de Sofia Petrovna y, sin embargo, me la tengo que leer para clase 😮

    M'agrada

Deixa un comentari

